بازی Dota 2

دانلود نسخه آزمایشی بازی Dota 2 2012

*** نسخه آزماشی Beta ***

این بازی در سبک استراتژی زنده و اکشن می باشد اما در آن باید فقط یک قهرمان را کنترل کنید. در طول بازی تجربه کوچکی از سبک نقش آفرینی وجود خواهد داشت و این زمانیست که شخصیت بازی که به نام قهرمان خوانده می شود در ابتدای بازی می باشد. پردازش بازی کاملا حرفه ای با بسیاری از آیتم ها و مهارت های مختلف است. انتخاب بهترین ترکیب قهرمانان در یک تیم برای هر نوع استراتژی بسیار تعیین کننده خواهد بود.
رابط کاربری : قبل از شروع بازی می توانید در رابط کاربری بازی، قهرمانان را برای انتخاب مشاهده کنید. تمامی آنها با گرافیک روان و زیبا طراحی شده اند. تمامی رابط کاربری بر اساس جو بازی طراحی شده است.
گیم پلی : گمانه زنی های بسیاری درباره گیم پلی بازی وجود دارد. تقریبا تمامی قهرمانان از DotA قدیمی وارد این بازی شده اند.
گرافیک :  گرافیک بازی بی نظیر است. برخی می گویند که گرافیک بازی کپی از بازی هایی مانند Hon و LOL می باشد اما گرافیک DotA 2 تجربه ای منحصر به فرد برای بازیکن ایجاد می کند. نبردها با جزئیات دقیق طراحی که همگی برای ایجاد گیم پلی روان تر و بهتر ساخته شده اند. طراحی جو تاریک و سرد بازی از ویژگی های این بازی است و علاوه بر این انیمیشن های نبرد بسیار رنگی و روان می باشند. ممکن است انیمیشن های زیادی وجود نداشته باشد اما کیفیت بالا و جزئیات بسیار دقیق آن بسیار جلب توجه می کند. دیگرهر چیز درخشان شما را در بازی گیچ نمی کند و شما می توانید بازیکن خود را به خوبی تشخیص دهید.
صدا : صدا نیز مانند تمامی چیزهای این بازی کیفیت بالاتری نسبت به نسخه قبلی دارد. بعضی افکت های صوتی قدیمی نیز در این بازی به کار برده شده اند.
 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows XP®, Windows 7®, Windows Vista®
Processor: Intel Dual Core 2.26 GHz or AMD Athlon equivalent
RAM: 1.0 GB Ram
Hard Disk: 5GB
Video Memory: Nvidia GeForce 8800 GT or Ati Radeon 3870 HD with 512MB memory

 


 

تصاویری از بازی:

بازی Dota 2

بازی Dota 2

بازی Dota 2

 


بازی Dota 2 دانلود بخش 1: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Filesonic

بازی Dota 2 1000 MB

بازی Dota 2 دانلود بخش 2: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Filesonic

بازی Dota 2 370 MB

بازی Dota 2 رمز: www.p30day.com

بازی Dota 2توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


نظرات شما عزیزان:

mychap
ساعت15:23---21 مرداد 1391
merc

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: